اميد عزيزي با تاکيد بر اهميت نظارت مستمر بر تاسيسات گردشگري گفت: يکي از مولفههاي موثر تثبيت حضور دائمي گردشگران در استان گيلان، جلب رضايت گردشگران و کاهش نواقص فني و خدماتي در واحدهاي فعال گردشگري است.
وي بالا بردن ضريب اطمينان گردشگران براي استفاده از تاسيسات گردشگري را مهم دانست و اظهار داشت: اگر درصدد هستيم گردشگران را ترغيب به استفاده از تاسيسات گردشگران کنيم بايد خدمات کمي و کيفي را ارتقاء داده و با مصونيت واحدها از مسائل و مشکلات احتمالي، الگوي موفقي از عرضه خدمات گردشگري براي گردشگران به تصوير کشيده شود.
مدير کل ميراث فرهنگي استان گيلان ادامه داد:با انجام دو هزار و 26 مورد بازديد از تاسيسات گردشگري، عملکرد هشت ماهه سال جاري در مقايسه با سال گذشته، با رشد 91/32 درصد مواجه بوده است.
وي گفت: در ارزيابيهاي نظارتي صورت گرفته از سوي کارشناسان نظارتي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، 342 مورد تذکر، 103 مورد اخطار، 8 مورد تعليق و سه مورد لغو پروانه بهرهبرداري براي واحدهاي متخلف صادر شده است، همچنين 133 مورد شکايات واصله در کميسيون فني نظارت بر تاسيسات گردشگري مورد بررسي قرار گرفت.
عزيزي اظهار داشت: به منظور فراگيرتر شدن برنامه هاي نظارتي ، طرحهاي مشترک نظارتي نيز با همکاري ساير دستگاههاي اجرايي از جمله ادارات بهداشت دانشگاه علوم پزشکي، اداره کل تعزيرات حکومتي، اداره نظارت بر اماکن عمومي نيروي انتظامي، اداره کل بازرگاني نيز تاکنون برگزار و بسيار موثر واقع شده است.
/117
انتهای پیام/